back back

המהפכה הבאה: פתרון לאשראי צרכני מבוסס לאו קאוד

כחלק מחטיבת הפיתוח הפועלת גם ב- Low code, אמן הקימה פתרון לאשראי צרכני מבוסס Outsystems.

פתרון לאשראי צרכני מבוסס לאו קאוד

חברת הראל בחרה באמצעות אמן דיגיטל לפתח את היכולות הטכנולוגיות שלה לטובת פעילות המשכנתאות בקרב יועציה הנבחרים. פעילות זו, תאפשר להראל להגדיל את פעילותה בתחום האשראי ולהרחיב את מקורות ההכנסה והרווח של הקבוצה.

אמן מספקת תמיכה מלאה עבור גופים חוץ בנקאיים אשר שוקלים את צעדיהם בכניסה לתחום האשראי החוץ בנקאי.
החל מהקמת מערך מחשוב, מערכת חיתום, ותפעול רגולציה במודל ענן SAAS ובאמצעותה גופי האשאראי יוכלו להתחיל פעילות בצורה בטוחה ומהירה.

טל גור אריה, מנהל חדשנות ויזמות באמן דיגיטל: “גופים חוץ בנקאיים דוגמת בתי השקעות וחברות הביטוח, שוקלים כיום את צעדיהם בנושא הכניסה לתחום האשראי החוץ בנקאי במגוון רחב של מוצרים אשראי בתחום הרכב, הנדל”ן ואשראי לכל מטרה. החסם שעומד בפניהם הוא העלות הגבוהה של הקמת מערך מחשוב, חיתום והתאמה לרגולציה. אמן תספק תמיכה מלאה למערך זה באמצעות פלטפורמות מתקדמות מסוגן אשר יאפשרו לגוף אשראי להתחיל פעילות בצורה מהירה ובטוחה”.

טל גור אריה, מנהל חדשנות ויזמות
טל גור אריה, מנהל חדשנות ויזמות

ה- Low cocde זו עוד פלטפורמה שבה אמן דיגיטל מקדמת את הפעילות שלה כגוף פיתוח שמתמחה בעולמות הפרויקטים, בעולמות מסעות הלקוח והטרנספורמציה דיגיטלית

אנחנו לא עוד חברה שבונה Low code, אנחנו חיים ונושמים טכנולוגיה ודיגיטל כבר הרבה שנים. אנחנו מאמינים ששילוב של פיתרון Low code יכול לצמצם לוחות זמנים, TTM מהיר, עבודה בטוחה ומהירה בענן, תחזוקה קלה ולהבטיח פתרון איכותי לאורך זמן.

כשותפים אסטרטגיים של חברת Outsystems וסניף פעיל בפורטוגל יחד עם מרכז מומחים מקומי בישראל, Aman Digital  הצליחה להבין את משמעות הפלטפורמה, חשיבותה ונחיצותה לארגונים הרבים ומשום כך היא בחרה בפלטפורמות הlow code-  המובילה בעולם

פיתוח מהיר, איכותי ויעיל ב- 300%

כפי שניתן להבין, פלטפורמות Low-Code מאיצות בצורה משמעותית את תהליכי הפיתוח, וכתוצאה מכך את תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית בארגונים. משתמשים וארגונים יכולים לקבל מענה פיתוחי מהיר ומותאם לצרכים שלהם. בזכות ה-Low-Code, ובאמצעות פיתוח משולב של המשתמשים העסקיים ואנשי ה-IT, הם יכולים לקבל במהירות אפליקציות שמייעלות ומשפרות את העבודה שלהם ושל הלקוחות.

“ארגוני אנטרפרייז שמשתמשים ב-Low-Code יכולים להאיץ את תהליכי הפיתוח בסדרי גודל שבין 300% ל-700%”, אמר טל גור אריה.
בסביבה תחרותית שדורשת חשיבה חדשנית ומהירה בכל עת, מדובר בגורם שיכול להכריע לגבי הצלחה של חברה”.

בנוסף, פיתוח ב-Low-Code מבטיח שהמשתמשים העסקיים תמיד יקבלו מענה מדויק לצרכים שלהם, שכן הם בונים את המוצר ביחד עם אנשי ה-IT. נגמרו הימים שבהם היה צריך להסביר את הצורך העסקי לאנשי המוצר והפיתוח, שבתורם פירשו את הנאמר לפי הבנתם ולא תמיד פיתחו מוצר סופי שהיה מותאם לצורך המקורי.

 


    Let’s have a coffee and talk dgtl





    Message-closem-cropped
    Contact Us
    Let’s talk dgtl